Friday, December 28, 2007

Column Struik aanstaande...

Na een gewone werkdag gisteren te hebben gehad, keek ik zoals elke avond even in mijn mailbox of er nog nieuwe mail was. Ik zag dat ik een mailtje van Struikelblok had en klikte de mail nieuwschierig open. Na gezien te hebben wat er in zat, krulde mijn mondhoeken langzaam naar boven. Ik zat om 22.00 uur voor de computer, naar een mail van Struik te kijken met een glimlach op mijn gezicht. Het was een feit.....De eerste column van Struikelblok zat in mijn mailbox en na het lezen, verheugde ik me om hem te publiceren. Maar opeens schoot mij een flits door het hoofd...ik pakte het contract van Struik erbij, wat hij overigens met volle verstand getekend had (6 jointjes), ten aanzien van Manic Monday b.v. En daar stond het...."de eerste column van de heer S.T Blok mag pas in het kalenderjaar 2008 in der eersten maand gepubliceerd worden, mits er een afkoopsom van een nog nader te bepalen bedrag op de rekening van N.I Kos gestort zal worden".
Helaas mensen, jullie zullen dus nog heel even geduld moeten hebben. Maar ik kan jullie beloven dat na mondelinge overeenkomst met Struik besloten is dat op 1 Januari de column gelanceerd gaat worden. So Be Aware ........!!!

No comments:

Post a Comment