Monday, January 17, 2011

Blue Monday...?

De derde maandag van januari is volgens wetenschappers de meest deprimerende dag van het jaar oftewel Blue Monday. Op deze maandag boeken Nederlanders massaal hun vakantie.

Op Blue Monday, dat dit jaar op 17 januari valt, realiseren mensen zich dat het opnieuw niets is geworden met de goede voornemens, is het nog koud, vroeg donker en duurt het vaak nog maanden voor men weer een vakantie in zicht heeft. Inmiddels weten mensen zich goed te wapenen tegen het negatieve gevoel van Blue Monday door bijvoorbeeld te zorgen voor veel licht of door extra goed te ontbijten. Wat sterk wordt aangeraden is om jezelf die dag iets extra's te gunnen.

Veel mensen realiseren zich vandaag dus dat de goede voornemens niets geworden zijn....hmmm...hoe zal dat bij de Manic Monday leden zijn....


  • Cata: "Damn, alweer van vrijdag tm zondag alleen maar bier gedronken"
  • Peukpils : "Wat ik ook probeer, ik kom niet verder dan hoofdstuk 39 in het boek 'Stoppen met roken' "
  • Junior: "Ik had me zo voorgenomen maar ��n frikadel speciaal per dag te eten, geen drie nondejuu!"
  • Beurs: "Mijn haren waren lang genoeg had ik tegen mezelf gezegd...maar nee meneertje moet ze nog langer laten groeien"
  • Butch: "Wat minder snel geld uitgeven aan gadgets enz...? Verkoop ik mijn Ipod toch gewoon die ik vorige week gekocht heb..."
  • Struik: "Nee, ik wacht toch nog maar even met kinderen en trouwen"
  • Totti: "Snik...snik...ik kan dus echt niet meer knapper worden, dit is het hoogst haalbare blijkbaar"
  • Berke: "Ik had nog zo gezegd 'geen jurkjes meer aan op zondagavond' , maar dat wil niet zeggen dat het dan rokken in pasteltinten moeten worden"

Ach ja, zo hebben we allemaal wel weer iets... Voor iedereen die het Blue Monday gevoel heeft, hieronder een medicijn om je het Manic Monday gevoel te geven...




No comments:

Post a Comment