Saturday, January 26, 2008

Uitleg Manic Monday Webshop

Vanaf gisteren 25 Januari zijn wij als Manic Monday trotse eigenaar van een eigen webshop. De webshop is een partner shop van de internetwinkel http://www.spreadshirts.nl/. Dat wil zeggen dat er door Manic Monday geen winst gemaakt kan worden op verkochte artikelen, maar dat wij als Manic Monday wel ons eigen merk kunnen uitdragen op een manier zoals wij dat willen.
Er zal een ruime keuze aan kleding in de shop aan bod komen, waar zoals jullie misschien al gezien hebben de eerste artikelen reeds te verkrijgen zijn. Er komt zowel heren, dames en kinderkleding in de shop te liggen. Deze kleding zal vari�ren met specifieke Manic Monday designs tot normale shirts met klein het Manic Monday logo of de merk afkorting M.M.

Hoe bestel je deze kleding.
Het bestellen van de kleding kan op 2 manieren, beide manieren zijn volledig betrouwbaar. Spreadshirts is namelijk ��n van de grootste en bekendste internet t-shirt shops.

Manier 1; Je gaat naar de internetshop, kiest je gewenste artikel, je gaat naar de kassa, je maakt je eigen account aan d.m.v e-mail adres en wachtwoord, kiest je betaalmethode, bevestig je keuze en je artikel ligt binnen 1-3 werkdagen bij je op de deurmat.

Manier 2; Je gaat naar de internetshop, kiest je gewenste artikel, je geeft mij ff een belletje of stuurt mij een mailtje welk artikel je wil hebben, je maakt het verschuldigde bedrag naar mij over + 5,90 verzendkosten en zodra ik het bedrag binnen heb ligt je artikel binnen 1-3 werkdagen op de deurmat.

Alle info op een rij:


Ik hoop dat jullie voldoende geinformeerd zijn en ik hoop dat er binnenkort mensen in ons nieuwe merk rondlopen. Mochten jullie vragen hebben, bel of mail me maar.

No comments:

Post a Comment