Friday, October 24, 2008

Manic Monday Movie Review: Lucky Number Slevin

Vanaf vandaag zal er iedere 2 weken een film review op de site gegeven worden. Deze review wordt geschreven door Cata en Butch, deze week is de film "Lucky number Slevin" aan de beurt.

Cata:

Een goed wegkijkende thriller met enkele fantastische dialogen van met name Morgan Freeman die met �The Boss� veel van mijn aandacht opeiste in deze film. Mijn overige aandacht ging overigens uit naar Lucy Liu (speelt Lindsey), gewoon omdat ze bloedmooi is�
De film gaf mij verder niet echt het gevoel dat ik iets nieuws of bijzonders had gezien. In hetzelfde genre staat deze film in de schaduw van bijvoorbeeld The Usual Suspects. Echter zit de film wel goed in elkaar en heeft mij geen moment verveeld, waardoor het eenvoudig was mijn aandacht erbij te houden.
Kortom een goede film, maar niet veel meer dan dat. Alleen voor Lucy Liu al het kijken waard!

3 sterren


Butch:

Geweldige actie/thriller met een uitstekend acterende Josh Harnett. De spectaculaire dialogen met een flinke dosis humor zorgen er voor dat de film je geen moment gaat vervelen. De actie in deze film is goed gedoseerd waardoor het geen standaard werk is, waarvan er al veel meer gemaakt zijn. Voor mij is dit zeker ��n van de betere films die ik de laatste tijd gezien heb, vooral door het goede acteerwerk van de geweldige cast waarbij Josh Harnett en Morgan Freeman er met kop en schouder bovenuit steken, maar ook door het zeer verrassende en spectaculaire einde is deze film een echte must see!

4 sterren


Trailer:


Manic Monday Rating:


No comments:

Post a Comment